A látás szempontjából legfontosabb vitamin


A C-vitamin, nem csak a szemeknél, az erek rugalmasságában hat jótékonyan.

taxi látás plusz

Az E-vitamin a sejtek elöregedésének gátlásában segít sokat, nem mellesleg érvédő és immunrendszer erősítő hatása van. Ezt a vitamin például növényi olajokban, halból, tojásból nyerhetjük ki. A tejben, szintén a májban, tojásban és halban megtalálható a B2-vitamin is.

gyakorolja a rövidlátást a szem számára

Ez javítja a látás élességet, védi a szemnyálkahártyát és tőle kevésbé lesz fáradékony a szem. A makula degeneráció az egyik tipikus időskori szembetegség.

Így táplálkozzon szemei- és látása egészsége érdekében

Ennek hatására sárga foltok kezdenek megjelenni a szemünkön, ami miatt kevésbé tud védekezni az UV sugárzásra amúgy is rettenetesen érzékeny szemünk. Ennek elkerülése érdekében fogyasszunk antioxidánsokban gazdag ételeket, olyanokat, mint a kukorica, brokkoli, sütőtök, sárgarépa, brokkoli, káposzták, spenót.

vektor nézd meg

A bogyós gyümölcsök is segítik a szem öregedés elleni védekezést és a szintén magas antioxidáns tartalmuk miatt ezek is különösen jót tesznek szemeink megvédésében. Együnk sok kék szőlőt, áfonyát és fekete ribizlit.

Érdekesség, hogy a vörös borban is rengeteg antioxidáns található.

ami miatt a myopia megjelenik

Ha szereti a tengeri herkentyűket és sok kagylót és halat fogyaszt abban a szerencsés helyzetben van, hogy sok omega 3 zsírsavat juttat a szervezetébe, ami a sárga foltok ellen tökéletes partner és szintén gátolja a szem öregedését. Ha nem igazán vagyunk kibékülve a tenger gyümölcseinek fogyasztásával, akkor az omega 3zsírsavat pótolhatjuk a dióból, mogyoróból és a mandulából is. Látogasson el üzletünkbe!

Hogyan működik a szemünk?

Várjuk sok szeretett. Elérhetőségeinket IDE kattintva találja! Post navigation.

két látórendszer