Látásromlás 40 felett. 40 év felett


Blikk Rúzs Nagyanyáink idejében még az volt a jellemző, hogy az időseknek távolabbra kellett tartaniuk az újságot, hogy el tudják olvasni. Ma már egyre jellemzőbb az időskori rövidlátás, amikor a távoli tárgyak az elmosódottak - ennek oka, hogy ma már órákat töltünk a képernyőt bámulva.

látás mínusz 4 hogyan lehetne javítani

Kutatások szerint az átlag nő akár 10 órát is ül a gép előtt. Mondjuk, hogyan őrizd meg a szem egészségét, és ezzel a jó látást.

hogyan lehet 100% -osan javítani a látást

Ülj 50 centire a képernyőtől Ha a monitortól egy karnyújtásnyira ülsz, kevésbé bandzsítasz, a fejfájás esélye is alacsonyabb, és a szemedet is kevésbé terheled. Nagyítsd fel a betűket A képernyőn látható betűket nagyon egyszerűen felnagyíthatod, ha megnyomod a CTRL billentyűt, és közben felfelé mozgatod az egeret.

Használd a as szabályt Húszpercenként nézz legalább méter távolra 20 másodpercig. Így pihenteted a szemizmokat. Használj szemcseppet Ha érzed, hogy száraz a szemed, cseppents be műkönnyet.

technológiai látásprobléma

Ezt akár óránként is megismételheted. Olcsóbb megoldás, ha órnkánt lehunyod a szemed, és csukva tartod pár másodpercig. Ez is nedvesíti a szem felületét.

látásgyakorlatok eredményei

Egyél spenótot Kutatások bizonyítják, hogy a a lutein és a zeaxantin napi fogyasztása megelőzi a szem idő előtti öregedését.

Ez a két tápanyag fő forrása a spenót és más sötétzöld leveles zöldségek.

siketekkel élesebb látás

Tornáztasd a szemed Naponta háromszor végezd látásromlás 40 felett a következő gyakorlatot: nyújtsd az egyik kezed előre, a hüvelykujjad mutasson felfelé. Nyújtott karral mozgasd az ujjad jobbra-balra, föl-le, és átlósan, és kövesd csak a szemeddel.

az inzulin befolyásolja a látást